Celkový objem platieb realizovaných cez služby PayPalu dosiahol hodnotu 339,8 miliardy USD, a je tak v súlade s rovnakým kvartálom v minulom roku. Analytici očakávali v tomto prípade hodnotu o niečo vyššiu, keď odhadovali objem platieb na úrovni 344,4 miliardy USD.
Celkový počet aktívnych zákazníkov sa medziročne zvýšil o 6,5 % na 429 milióna a ani ten nenaplnil odhady analytikov, ktorí predpokladali počet aktívnych používateľov vo výške 433,1 milióna.
Firme sa nedarilo ani získať nových aktívnych zákazníkov. V druhom kvartáli tohto roka ich firma získala 400-tisíc, čo je medziročný pokles o astronomických 96 %. Analytici pritom očakávali, že PayPal v druhom kvartáli tohto roka získa viac ako dva milióny nových aktívnych používateľov.
Očistená prevádzková marža predstavovala v druhom kvartáli 19,1 %. Aj tá zaostala za odhadmi analytikov, ktoré boli na úrovni trhu vo výške 18,7 %. V minulom roku pritom predstavovala marža 26,5 %.
Voľné cashflow vo štvrtom štvrťroku dosiahlo 1,3 miliardy USD a medziročne sa tak zvýšilo o 22 %. Prevádzková marža bola na konci štvrtého štvrťroka s hodnotou 19,1 % a v porovnaní s druhým štvrťrokom 2021 poklesla o 738 bázických bodov.
O spoločnosti PayPal
PayPal je internetový platobný systém, v minulosti patriaci spoločnosti eBay. Umožňuje prevody peňazí medzi účtami, ktoré sú identifikované e-mailovými adresami. (zdroj: Wikipedia)