Segment starostlivosti o domácnosť dosiahol výnosy 7,03 miliardy USD oproti očakávaným 6,91 miliardám USD. Segment starostlivosti o domácnosť, ktorej tržby vzrástli o 8 % a prekonali tak očakávania, ktoré boli vo výške 5,91 %.
Segment detskej, ženskej a rodinnej starostlivosti dosiahol výnosy 5,07 miliardy USD, keď očakávania analytikov boli vo výške 5,03 miliardy USD. Detská, ženská a rodinná starostlivosť s rastom 4,5 % skončila mierne po očakávaní trhu vo výške 4,5 %.
Výnosy kozmetického segmentu predstavovali 3,81 miliardy USD, čím iba mierne skončili pod očakávaním trhu vo výške 3,84 miliardy USD.
Organické tržby Procter & Gamble vzrástli medziročne o 5 %, keď analytici očakávali raz tržieb vo výške oproti očakávaným 4,73 %.
Celkovo sa však objem predaja prepadol o 6 % pri očakávaní prepadu 2,63 %. Napríklad segment holiacich potrieb a kozmetiky pre mužov nerástol za uplynulý kvartál vôbec, pritom analytici odhadovali v tejto oblasti rast cez 4 %.
Regionálne boli najciteľnejšie prepady v Rusku a Číne. V Rusku kvôli zníženiu expozície po začatí invázie na Ukrajine, v Číne potom predovšetkým kvôli covidovým reštrikciám. Spoločnosti sa však podarilo navýšiť ceny o 10 % oproti očakávaniam 6,71 %, čím vyvážila poklesy v objeme obchodov.
Spoločnosť Procter & Gamble poskytla výhľad na celý fiškálny rok 2023. Podľa neho by organické výnosy mali dosiahnuť 4–5 % (predtým očakávala 3–5 %) oproti analytickým odhadom vo výške 5,21 %.
Potvrdila tiež výhľad zisku na akciu, v rámci neho očakáva rast 0–4 %. Dôvodom striedmejšieho odhadu sú pokračujúce nepriaznivé kurzové vplyvy. Tie spoločnosť za celý rok očakáva vo výške 5 %, v uplynulom kvartáli to potom bolo 6 %.
Vo fiškálnom roku 2023 spoločnosť Procter & Gamble plánuje uskutočniť odkupy akcií vo výške 6-8 mld. USD.