Okrem toho bolo počas celého roka 2022 jednotkou v pokrývaní Slovenska 5G sieťou a vstúpilo tiež do segmentu pripojenia domácností optickým internetom prostredníctvom sietí partnerov.
Výnosy skupiny O2 na Slovensku, ktorá zahŕňa aj výsledky spoločnosti O2 Business Services, dosiahli v minulom roku 324 mil. eur. Počet zákazníkov (aktívnych SIM kariet) operátora O2 vzrástol v sledovanom období na takmer 2,36 mil.
„Počas existencie O2 sme spoločne so zákazníkmi dosiahli už viacero významných míľnikov. Pre nás je však míľnik dvojky na mobilnom trhu jedným z najdôležitejších, pretože sme uspeli na trhu, kde nám na začiatku našej cesty dával málokto šancu na úspech. Byť „dvojkou“ ale nie je tým najdôležitejším cieľom nášho snaženia sa. Tým vždy bol a bude zákazník. Pretože nám záleží na jeho spokojnosti a dobrej skúsenosti. Bez zákazníkov by sme dnes žiaden úspech neslávili a preto patrí naša vďaka najmä im. Poďakovanie za tento úspech patrí aj mojim kolegom, ktorí rozvíjali hodnoty férovosti, transparentnosti a jednoduchosti v každodennom živote našej spoločnosti. Či už súčasným, alebo tým, ktorí v niektorej časti svojej kariéry žili spolu s nami náš spoločný príbeh. Ďakujeme,“
POVEDAL GENERÁLNY RIADITEĽ O2 IGOR TÓTH.
Zákaznícka báza sa v roku 2022 medziročne zvýšila o takmer 5% na 2,36 mil. Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) dosiahol v minulom roku výšku 11 eur.
Konsolidované výsledky skupiny O2 SK | 2022 | 2021 | Zmena |
Výnosy (v mil. eur) | 324 | 306 | 5,8% |
Aktívne SIM karty (v tis.)* | 2.355 | 2.251 | 4,6% |
Údaj zahŕňa aj 515 tis. M2M SIM kariet k 31. decembru 2022