Spoločnosť Zalando vykázala očistenú EBIT v poslednom štvrťroku výšku 146 miliónov EUR, keď očakávania analytikov boli vo výške 148,1 milióna EUR. Hrubý objem tovaru dosiahol 4,57 miliardy EUR a nepodarilo sa prekonať očakávania analytikov vo výške 4,62 miliardy EUR.
Internetový predajca Zalando v poslednom kvartáli minulého roka dosiahol tržby vo výške tržby 3,17 miliardy EUR a firme sa nepodarilo naplniť očakávania analytikov vo výške 3,19 miliardy EUR. Firma aj medziročne rástla pomalým tempom, keď v rovnakom období pred rokom vykázala tržby 3,10 miliardy EUR.
Zalando získal aj nových aktívnych zákazníkov. V poslednom štvrťroku firma evidovala 51,2 milióna aktívnych zákazníkov, keď odhad analytikov bol vo výške 51 miliónov. Celkový počet objednávok v poslednom štvrťroku dosiahol 76,1 milióna, ale firma neprekonala očakávania analytikov vo výške 79,4 milióna.
Zalando zverejnilo strednodobý a dlhodobý výhľad. V strednodobom sa snaží navrátiť k dvojcifernému hrubému objemu tovaru a dostať sa k výške očisteného zisku EBIT v rozmedzí 3 % až 6 %. V dlhodobom horizonte chce spoločnosť obsluhovať 10 % európskeho trhu a doručiť chce hrubý objem tovaru vo výške 30 miliardy EUR.
Spoločnosť predpokladá očistený zisk EBIT v rozmedzí od 280 milióna EUR až do 350 miliónov EUR. Analytici očakávajú 279 miliónov EUR. Rast tržieb Zalando predpokladá v rozmedzí od mínus 1% až do plus 4%.