Celkové tržby Adobe prekonali očakávania analytikov, keď firma vykázala tržby vo výške 4,66 miliardy USD. Odhad analytikov bol vo výške 4,63 miliardy USD. V rovnakom období pred rokom potom firma vykázala čistý zisk vo výške 4,26 miliardy USD.
Čistý zisk vykázala firma Adobe vo výške 1,25 miliardy USD, čo bolo menej ako v rovnakom období pred rokom, keď firma vykázala čistý zisk 1,27 miliardy USD.
Očistený zisk na akciu dosiahol 3,8 USD, pri analytickom odhade vo výške 3,67 USD na akciu.
Tržby divízie Digital Media zaoberajúce sa cloudovými službami dosiahli 3,40 miliardy USD, čo predstavuje 9,3% medziročný rast.
Segment Creative vzrástol medziročne o 8,2 % na 2,76 miliardy USD a iba tesne prekonal očakávania analytikov vo výške 2,74 miliardy USD.
Tržby segmentu Document cloud, pod ktorý patrí softvér pre elektronické podpisy a formát PDF, medziročne vzrástli o 13 % na 634 miliónov USD. Odhad analytikov bol vo výške 631,3 milióna USD.
Divízia Digital Experience predstavujúca platformu, ktorá umožňuje firmám merať, analyzovať a optimalizovať skúsenosti zákazníkov, dosiahla medziročný rast 11 % na 1,18 miliardy USD.
Tržby za predplatné 4,37 miliardy USD vzrástli medziročne o 10 % nad očakávania analytikov, ktoré boli vo výške 4,32 miliardy USD.
Segment produktov vygeneroval o 17% menej ako vlani, a to 120 miliónov USD.
Za druhý kvartál 2023 spoločnosť Adobe očakáva očistený zisk na akciu v rozmedzí 3,75 USD až 3,80 USD, keď očakávania analytikov boli vo výške 3,76 USD. Tržby očakáva Adobe v nadchádzajúcom kvartáli v pásme od 4,75 miliardy USD až 4,75 miliardy USD, pričom analytický odhad bol vo výške 4,76 miliardy USD.
Výhľad očisteného zisku na akciu za fiškálny rok 2023 Adobe navýšil z predchádzajúceho rozmedzia od 15,15 USD až do 15,45 USD do pásma od 15,30 USD až do 15,60 USD, pričom priemerný odhad analytikov bol 15,31 USD.